contact-us

ליצירת קשר

ליצירת קשר

    שמאי רכב עצמאי

    מיהו שמאי רכב עצמאי? מה תפקידו בתהליך הביטוח? וכיצד בוחרים אותו?

    לאחר שעוברים תאונת הדרכים וכאשר לא נגרם כל נזק מהפן הבריאותי, המחשבה הראשונה שתעלה לראש היא הנזק שנגרם לרכב, מידת חומרתו ובעיקר – עלותו. עם זאת היות ורוב הרכבים מבוטחים על ידי חברות הביטוח השונות, ניתן לבקש מימון עבור עלותו של התיקון אולם לשם כך, יש לתאם פגישה עם שמאי רכב על מנת שייתן את הערכתו. תפקידו של שמאי רכב למעשה הוא לאמוד את הנזק לרכב, את עלות התיקון ואת ירידת ערך הרכב לאחר התיקון.

    להתייעץ עם שמאי רכב: 050-523-4612

    לאחר התאונה מה עושים?

    כדי להפעיל את הביטוח לאחר התאונה יש לפנות אל חברת הביטוח ולבקש פיצוי על גובה הנזק לרכב. על פי רוב חברת הביטוח אינה מיומנת או מומחית דיה כדי לחשב את עלותו של הנזק לטובת מתן פיצוי ולכן היא תספק לכם רשימה של שמאי רכב אליהם עליכם לפנות על מנת לקבל הערכה. במקרה הזה התשלום עבור הערכתו של השמאי חל על חברת הביטוח ועל סמך הערכתו ישולמו לכם פיצויים. עם זאת רבים אשר טוענים כי שמאי אשר פועל בכפוף לחברה הביטוח אינו יספק הערכה אובייקטיבית ולכן לא פעם שווה להשקיע בשמאי רכב עצמאי.

    האפשרות השנייה – לשכור את שירותיו של שמאי עצמאי

    במידה ואינכם רוצים לבחור שמאי מהרשימה שניתנה לכם על ידי חברת הביטוח באפשרותכם לבחור בשמאי עצמאי. שמאי עצמאי ייתן לכם חוות דעת מקצועית ואובייקטיבית כאחד ולו רק בגלל שהוא נשכר על ידכם ואינו עובד תחת חברות הביטוח השונות. במקרה זה אתם יכולים להיות בטוחים כי השמאי ירד לדקויות, ייקח בחשבון את כל הפרטים הקטנים ביותר ויספק חוות דעת אמינה ואובייקטיבית. עם זאת יש לציין כי חברת הביטוח אינה מחויבת לקבל את חוות דעתו אך באפשרותכם לערער על החלטתה בפני הגורמים המתאימים.

    כאשר בוחרים שמאי רכב עצמאי מומלץ שלא להתפשר על:

    • ניסיון – ניסיון הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר בעת בחירת שמאי רכב. וודאו כי לשמאי אותו אתם בוחרים ישנו ניסיון רב.
    • הכשרה – על השמאי להיות חבר באיגוד השמאים כדי לעסוק בתחום, אל תתביישו לבקש ממנו לראות תעודה.
    • המלצות – אין חכם כבעל ניסיון ובאפשרותכם להיות חכמים יותר בבחירת השמאי תוך שאתם נסמכים על ניסיונם של לקוחות קודמים.

    לפרטים נוספים: 050-523-4612

    בחרנו שמאי רכב, מה קורה עכשיו?

    לאחר שבחרתם שמאי השלב הבא יהיה ליצור עמו קשר וזאת על מנת שיבצע בדיקה של הרכב ויוכל להעריך את שוויו של הנזק שנגרם לו. לאחר שביצע הערכה עליו למלא דוח מפורט כאשר את תוצאותיו יעביר לחברת הביטוח. על הדוח לכלול גם את ההצעה שלו לתיקון הרכב.

    חמזה סלאמה הוא שמאי רכב אשר פועל בתחום כבר מעל 25 שנים. במהלך שנות עבודתו צבר ניסיון רב בתחום וכיום הוא יכול לספק חוות דעת אובייקטיבית ומקצועית תוך ירידה לפרטים קטנים. חמזה זמין עבורכם 7 ימים בשבוע עד לשעה 20:00 בערב וישמח לתת שירות וכן ייעוץ מקצועי.

    חמזה סלאמה, שמאי רכב עצמאי אשר זמין עבורכם תמיד – בכל מצב ולכל משימה. לתיאום פגישה צרו קשר עוד היום, נשמח לעמוד לשירותכם במקצועיות ובאדיבות!

    ליצירת קשר

    ליצירת קשר

      נושאים נוספים

      post-image

      חוות דעת וייעוץ שמאי

      באילו מקרים מומלץ לקבל חוות דעת משמאי? מדוע חוות דעתו חשובה? וכיצד היא יכולה לסייע...

      המשך קריאה >
      post-image

      לבחור שמאי רכב טוב

      איך בוחרים שמאי רכב? מדוע חשוב לבחור טוב שמאי רכב? ובעזרת אילו פרמטרים ניתן להגיע...

      המשך קריאה >
      post-image

      שמאי רכב מומלץ

      איך מוצאים שמאי רכב? מה הופך שמאי רכב למומלץ? האם ניתן לשכור את שירותיו של...

      המשך קריאה >
      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support