contact-us

ליצירת קשר

ליצירת קשר

    לבחור שמאי רכב טוב

    איך בוחרים שמאי רכב? מדוע חשוב לבחור טוב שמאי רכב? ובעזרת אילו פרמטרים ניתן להגיע לבחירה נכונה של שמאי רכב טוב?

    בכל תחום בחיים בו נדרש איש מקצוע, רובנו וכולנו היינו מעדיפים שיהיה זה איש מקצוע בעל ניסיון ומומחיות בתחום, ולו רק בשביל ליהנות משירותים ברמה גבוהה. הדבר אינו שונה כאשר מזמינים שמאי רכב. על שמאי הרכב אותו בוחרים להיות מוביל בתחומו, לצבור מוניטין, לגלות זמינות מקסימלית וכן להציע לכם שירותים מקצועיים במיוחד. מדוע זה חשוב? לפניכם כל הסיבות עבורן כדאי לבחור שמאי רכב טוב.

    לפרטים נוספים: 050-523-4612

    גובה סכום הפיצויים יקבע על פי חוות דעת שמאי

    שירותי שמאי רכב נחוצים בעיקר לאחר מעורבות בתאונת דרכים. לאחר שבודקים כי לא נגרם נזק לגוף ולנפש, זה הזמן לדאוג לרכוש. במידה והרכב נפגע יש לפנות אל חברת הביטוח על מנת להפעיל את הפוליסה ולקבל פיצויים. חברת הביטוח תעניק לכם רשימה של שמאים ממנה תוכלו לבחור שמאי רכב שיגיע לבדוק את הרכב שלכם. לאלו מכם אשר חוששים מניגוד אינטרסים החוק מאפשר להזמין שמאי רכב פרטי מטעמכם אשר יבצע את הבדיקה באופן מקצועי. על כן חשוב לבחור בשמאי רכב טוב ומקצועי ולו ניסיון רב בתחום, היות וחוות דעתו היא זו שתקבע את סדר גודלו של הפיצוי.

    כל הליקויים שלא ראיתם, יחשפו לעיניכם

    שירותיו של שמאי רב נחוצים גם במקרים אחרים מלבד בעת תאונת דרכים. כך במקרים בהם רוצים לקבל חוות דעת מקצועית על רכב חדש או על ליקויים ברכב קיים לשם קבלת הערכת מחיר יש לבחור בשמאי רכב מקצועי. הנ"ל יוכל לסייע לכם לגלות גם ליקויים אשר אינם נגלים לעין ובכך יאפשר לכם לקבל החלטות שקולות וטובות יותר. ככל ששמאי הרכב שתבחרו יהיה טוב יותר, כך הערכתו תהיה מקיפה יותר והוא ישים לב לכל הפרטים הקטנים.

    ליצור קשר: 050-523-4612

    עכשיו כשאתם מבינים את החשיבות, כל שנותר לכם הוא לבחור שמאי רכב טוב

    אך לעיתים אין זה פשוט לבחור שמאי רכב מקצועי ולו רק בגלל ההיצע שקיים בתחום. אז איך עושים זאת? הנה כמה טיפים מועילים:

    • הכשרה – על השמאי להיות בעל ההכשרה המתאימה כדי לעסוק בתפקיד. מלבד הכשרה מקצועית עליו לעבור השתלמויות בתחום וכן להיות בעל ידע מקצועי ועדכני.
    • תעודה – אם היא לא תלויה במשרד אל תחששו לבקש לראות אותה. תעודה כנגזר משמה מעידה שלשמאי יש את כל ההכשרה הנדרשת וכי הוא חבר באיגוד השמאים.
    • ניסיון – על השמאי להיות בעל ניסיון רב בתחום כדי להכיר אותו היטב. שמאי רכב איכותי הוא כזה אשר מציע את שירותיו כבר שנים רבות לסוגים שונים של לקוחות.
    • מקצועיות – שמאי רכב מקצועי הוא כזה שביצע הערכות לסוגים שונים של רכבים ושנות עבודתו חשפו אותו למקרים רבים ומגוונים כך שיכול לגלות את כל הפרטים הקטנים.
    • המלצות – קבלת המלצות וחוות דעת של לקוחות קודמים אף פעם אינה מזיקה. אם אינכם בטוחים אתם יכולים לבקש מהשמאי המלצה.

    חמזה סלאמה הוא שמאי רכב טוב בלשון המעטה. הוא חבר באיגוד השמאים, פועל כבר מעל 25 שנים בתחום ומציע את שירותיו בזמינות מרבית. לפרטים נוספים צרו קשר כבר עכשיו וזכו לשירות מקצועי!

    ליצירת קשר

    ליצירת קשר

      נושאים נוספים

      post-image

      חוות דעת וייעוץ שמאי

      באילו מקרים מומלץ לקבל חוות דעת משמאי? מדוע חוות דעתו חשובה? וכיצד היא יכולה לסייע...

      המשך קריאה >
      post-image

      שמאי רכב מומלץ

      איך מוצאים שמאי רכב? מה הופך שמאי רכב למומלץ? האם ניתן לשכור את שירותיו של...

      המשך קריאה >
      post-image

      שמאי רכב עצמאי

      מיהו שמאי רכב עצמאי? מה תפקידו בתהליך הביטוח? וכיצד בוחרים אותו? לאחר שעוברים תאונת הדרכים וכאשר...

      המשך קריאה >
      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support