contact-us

ליצירת קשר

ליצירת קשר

    שמאי רכב לפני קנייה

    • מתי יש להזמין שמאי רכב?
    • אילו יתרונות יש להיעזרות בשמאי לפני קנייה?
    • האם מומלץ להיעזר בשירות של שמאות רכב לקראת רכישה?
    • מה היא העלות של הערכת מצב ושווי של רכב על ידי שמאי מוסמך?

    שמאי הינו אדם אשר הוסמך לקבוע את השווי של נכס מסוים, הדוחות שלו אף קבילים בבתי המשפט והם בדרך כלל החלק העיקרי בקביעת סכומי פיצויים. מכיוון והשמאי הוסמך להעריך שווי עדכני לצד ירידה בערך הנובעת מגיל הרכב, נזקים ותיקוני עבר, היעזרות בשמאי לקראת קנייה תספק לך תמונת מצב מציאותית של הרכב ותוודא שלא יהיו לך הפתעות בהמשך. אנשים רבים אינם מודעים לעובדה ששירות זה הינו נפוץ וליתרונות הרבים אשר הוא יכול לספק להם.

    שמאי רכב מומלץ: 050-523-4612

    מתי מומלץ להיעזר בשמאי?

    בעת רכישת רכב, או כל נכס אחר, חשוב מאוד לוודא שתתקבל תמורה מלאה להשקעה הכספית שלך. הזמן להזמנת הערכת השמאי הוא לאחר שצמצמת את האפשרויות שלך או שרכב מסוים קרץ לך. אין צורך להזמין בדיקות של שמאי לרכבים אשר לא עונים על הצרכים הראשוניים שלך אך הזמנת שמאי בשלבים מאוחרים מדי תגרום לבזבוז זמן במקרה הטוב ולהפסדים כספיים במקרה הרע. במקרים בהם הצד המוכר מציע לך הערכת שמאי, חשוב לבדוק איזה שמאי ביצע את ההערכה ולוודא שהוא נטול אינטרסבמקרים בהם השמאי שלך יעריך את הרכב בסכום השונה מזה של המוכר אמורה להידלק אצלך נורה אדומה ויש לרדת לשורש העניין לפני המשכת תהליך הרכישה.

    מה כוללת שמאי רכב לפני קנייה?

    שמאי רכב לקראת רכישה יספק לך תמונה מציאותית ורלוונטית של הרכב בו יש לך עניין. פירוט זה ימנע ממך לעשות טעויות, כמו שהוא יעזור לך לוודא שעשית את ההחלטה הנכונה. השמאי יבחן את הרכב וייקבע את הערך שלו על פי מצב השוק, המחירון של הרכב והמצב הכללי שלו. מעבר לכך, השמאי יחפש סימנים לתאונות עבר, תיקונים שנעשו ותקלות אשר מחכות לך מעבר לפינה. בסוף השמאות, השמאי יספק לך דוח מלא ומפורט על מצב הרכב והשווי הכספי שלו. רק לאחר קבלת הדוח יתאפשר לך לעשות החלטה מושכלת ומציאותית.

    אילו דגשים יש לשים בעת בחירת שמאי רכב לפני קנייה?

    1. הדבר הראשון שחשוב לוודא הוא שמדובר בשמאי אשר הוסמך לכך במוסד המוכר על ידי משרד התמ"ת מכיוון וזה הוא האדם היחידי אשר יכול לספק דוחות הקבילים בבתי המשפט.
    2. מעבר להסמכה הבסיסית, מומלץ מאוד להיעזר בשמאי רכב עם ניסיון עשיר בהערכות של רכבים לקראת קנייה ולאחר תאונה. שמאי בר ניסיון יוכל לאתר נזקי עבר ותיקונים בצורה מדויקת וליצור עבורך תמונה ברורה ונכונה של מצב הרכב.
    3. כמובן שמומלץ לעבוד עם שמאי קרוב אשר יכול להגיע עד עלייך בקלות בכדי לבחון את הרכבים שבחרת ועל מנת שהוא יכול לספק לך הערכה בזמן הקצר ביותר.

    סלאמה חמזה, בשביל להגן על עצמך!

    סלאמה חמזה הינו שמאי רכב כבר מעל לעשרים וחמש שנים, הוא הוסמך בטכניון ושימש כשמאי בתביעות רבות. הידע והניסיון של סלאמה חמזה יעזרו לך לבצע את ההחלטה הנכונה, אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר בכל הנוגע ל שמאי רכב לפני קנייה ולישון בשקט.

    050-523-4612

    ליצירת קשר

    ליצירת קשר

      נושאים נוספים

      post-image

      שמאי לבית משפט

      האם מומלץ להביא שמאי מטעמי לבית משפט? באילו תביעות מומלץ להיעזר בשמאי? מי בוחר...

      המשך קריאה >
      post-image

      למה דרוש שמאי רכב?

      מתי לפנות לשמאי רכב ולמה? מהם המקרים שבשבילם שווה להזמין את שירותיו של שמאי רכב ומדוע...

      המשך קריאה >
      post-image

      תביעה צד ג'

      כיצד מגישים תביעה לחברת הביטוח ומה היא צריכה לכלול? מה תפקידו של השמאי? ומדוע יש...

      המשך קריאה >
      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support