contact-us

ליצירת קשר

ליצירת קשר

    שמאי רכב לאחר תאונה

    • מי קובע את גובה הפיצוי מהביטוח לאחר תאונות?
    • מתי יש להיעזר בשמאי רכב? מה עושים אחרי תאונה?
    • כיצד נקבע גובה הפיצויים לאחר פגיעה ברכב?

    כולנו היינו שם, הרגשת הבלבול לאחר תאונה, החלפת הפרטים המסורבלת וחוסר האונים מול חברות הביטוח הגדולות. תהליך הגשת תביעה לפיצויים לאחר שנגרם נזק לרכב שלך הוא ארוך ומרבית האנשים רק מחכים שהוא יעבור מעצמו. כמובן שחברות הביטוח מנצלות זאת בכדי לשלם לאותם אנשים סכומי כסף אשר לא משקפים את גודל הנזק אשר נגרם להם עקב התאונה. חשוב מאוד להיות ערניים ולא להסכים באופן עיוור לכל הצעה אשר ניתנת  לך, ערנות זו תדאג שהפיצוי יסייע לך להתגבר על הנזק ולהמשיך בשגרת חייך. אנשים רבים שוכחים כי גם כאשר מדובר בפיצוי על ירידה בערך הרכב עקב התאונה, סכום הכסף שמתקבל היום הוא אינו רווח אלא רק כיסוי על ההפסדים שיחוו בעת מכירת הרכב.

    כדי להזמין שמאי רכב אחר תאונה נא להתקשר ל: 050-523-4612

    כיצד בוחן שמאי רכב לאחר תאונה?

    הקביעה הראשונה שצריך לתת שמאי הרכב היא האם התאונה גרמה להשבתה כללית של הרכב. במקרים בהם השמאי מחליט כי הרכב הוא מעבר לכל תיקון הגיוני, דוח השמאי ייקבע את גובה הפיצוי אשר יתקבל תמורת הרכב. בכדי להגיע לסכום זה השמאי יצטרך לבחון את מצב הרכב לפני הנזקים אל מול מצב השוק ולהגיע לסכום אשר יהיה הוגן ומציאותי. במקרים בהם השמאי קובע שניתן לתקן את הרכב, יהיה זה על השמאי להבין כיצד התיקונים ישפיעו על תהליך מכירת הרכב והערך שלו. בדוח, מסביר השמאי את הגורמים אשר השפיעו על הערכת המחיר שלו ובמרבית המקרים ההערכה הזו תקבע את גובה הפיצוי.

    על מי מוטלת האחריות לבחור שמאי רכב לאחר תאונה?

    על פי החוק בישראל, האחריות על הבאת הערכת שווי מקצועית של שמאי מוסמך לבית המשפט היא של הצד התובע. הצד התובע צריך להוכיח שנעשה לו נזק כמו שהוא צריך להסביר את ערך הנזק. במקרים בהם התביעה נעשית מול חברת ביטוח החוק משתנה, על חברת הביטוח לכסות את העלויות של השמאות אך בחירת השמאי עדיין נשארת זכותו של הצד התובע. למרות שניתן להשאיר את בחירת השמאי לחברת הביטוח, דבר זה אינו מומלץ והוא יכול להוביל לקבלת פיצויים הנמוכים בהרבה מהנזק הנגרם לך. חשוב להדגיש כי מותר לך לבחור כל שמאי ואינך מוגבל לרשימות של השמאים איתם עובדת חברת הביטוח, כל עוד מדובר בשמאי מוסמך החבר באיגוד השמאים של ישראל.

    מה היא העלות של חוות דעת של שמאי רכב לאחר תאונה?

    העלויות של שמאות יכולות להשתנות די הרבה, בהתאם למורכבות השמאות, מספר הגורמים המעורבים, מספר הדוחות אותם יספק השמאי, כמות ההופעות בבית המשפט והצרכים הספציפיים שלך. במרבית המקרים מחיר חוות הדעת לאחר תאונה יהיה כמה מאות שקלים אך הוא יכול להגיע עד לאלפיים שקלים ואף יותר, אבל אצלנו חינם.

    סלאמה חמזה

    סלאמה חמזה הינו שמאי רכב מוסמך עם מעל לעשרים וחמש שנים של ניסיון בשמאות בכלל ושמאות רכב לאחר תאונה בפרט. בעזרת אמינות, שקיפות ומקצועיות סלאמה חמזה מספק דוחות המשקפים באמת את הנזק אשר נעשה לך בעקבות התאונה. עכשיו זה הזמן שלך ליצור איתנו קשר ולקבל חוות דעת של שמאי מקצועי.

    כדי להזמין שמאי רכב אחר תאונה נא להתקשר ל: 050-523-4612

    ליצירת קשר

    ליצירת קשר

      נושאים נוספים

      post-image

      חוות דעת וייעוץ שמאי

      באילו מקרים מומלץ לקבל חוות דעת משמאי? מדוע חוות דעתו חשובה? וכיצד היא יכולה לסייע...

      המשך קריאה >
      post-image

      לבחור שמאי רכב טוב

      איך בוחרים שמאי רכב? מדוע חשוב לבחור טוב שמאי רכב? ובעזרת אילו פרמטרים ניתן להגיע...

      המשך קריאה >
      post-image

      שמאי רכב מומלץ

      איך מוצאים שמאי רכב? מה הופך שמאי רכב למומלץ? האם ניתן לשכור את שירותיו של...

      המשך קריאה >
      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support