contact-us

ליצירת קשר

ליצירת קשר

    חוות דעת וייעוץ שמאי

    באילו מקרים מומלץ לקבל חוות דעת משמאי? מדוע חוות דעתו חשובה? וכיצד היא יכולה לסייע לכם בעת הגשת תביעה?

    כאשר מגישים תביעות רכוש, בין אם לבית המשפט ובין אם לחברת הביטוח, על התובע מוטלת חובת ההוכחה. כלומר, עליו להציג ראיות אשר מוכיחות מעל לספק סביר כי נגרם נזק לרכוש וכי קיים קשר נסיבתי בין הנזק לבין גורם הנזק (הנתבע). כמו כן עליו להוכיח גם את גובהו של הנזק על מנת לדרוש עבורו פיצוי הולם. אך איך ניתן לאמוד את ערכו של נזק? התשובה לכך היא: בעזרת חוות דעת שמאי.

    התקשרו עכשיו 050-523-4612

    מה תפקידו של שמאי ובמה חשובה חוות דעתו?

    שמאי הוא איש מקצוע אשר תפקידו להעריך את שוויו של רכוש או לחלופין, להעריך את הנזק שנגרם לו. כאשר הנזק שנגרם גדול, מומלץ לקבל את חוות דעתו של שמאי על מנת שניתן יהיה לתבוע פיצוי בגינו. שמאים פוע
    מוטב כי תפנו לשמאי פרטי.

    מומלץ חוות דעת שמאי במקרים הבאים:

    • הוכחת גובה הנזק במקרה של תביעה – בכל מקרה בו עליכם להוכיח בפני בית המשפט או חברת הביטוח את גובהו של הנזק שנגרם לרכוש שלכם, חוות דעתו של שמאי הנה הכרחית ויכולה להטות את הכף עבורכם.
    • מחלוקת על הערכת נזק – במקרים בהם הערכת נזק שבוצעה מעוררת מחלוקות או גורמת לחוסר שביעות רצון, מומלץ חוות דעת משמאי נוספת או אף להגיש ערעור לשמאי מכריע הממונה על ידי המפקח לחברות הביטוח.
    • הערכת שווי של רכוש – במידה ואתם מעוניינים למכור את הרכב שלכם או לחלופין, לרכוש רכב חדש, באפשרותכם לקבל חוות דעת שמאי על מנת לקבוע את ערכו. במקרה של קנייה, בעזרת שמאי תוכלו לגלות ליקויים אשר יכולים להוביל לירידת ערך.

    מדוע חוות דעתו של שמאי הנה חיונית במקרים של תביעות?

    לחוות דעתו של איש מקצוע מנוסה ובקיא בתחום המדובר ישנו משקל רב ובזכותה הסמכות השיפוטית יכולה להכריע לכאן או לכאן. על חוות הדעת לכלול פרטים רבים ביניהם: היקף הנזק שנגרם, הערכת התיקון הנדרש, החלפים אשר נדרשים למען ביצוע התיקון, איכותם ועלותם וכן ירידת הערך כתוצאה מהנזק האמור. בעזרת חוות דעת מקיפה ואמינה, ניתן לקבוע את גודל הפיצוי ולכן חשוב שתתבצע על ידי איש מקצוע מיומן הפועל שנים רבות בתחום ולו ניסיון רב.

    חמזה סלאמה מירכא – שמאי רכב בעל הסמכה

    במידה ואתם זקוקים לחוות דעת של שמאי שמאי מקצועי הפועל זה שנים רבות בתחום, הרי שהגעתם למקום הנכון. חמזה סלאמה מירכא חבר באיגוד השמאים ומספק חוות דעת מקצועית כבר מעל 25 שנים. אמינות, מקצועיות, זמינות והגינות והגינות הם בין הערכים עליהם לא מתפשר לכל אורך שנות עבודתו והם אלו אשר מייחדים אותו.

    לקבלת חוות דעת שמאי או לשירותי ייעוץ אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום ולזכות לשירות מקצועי וליווי אישי לכל אורך הדרך.

    צרו קשר: 050-523-4612

    ליצירת קשר

    ליצירת קשר

      נושאים נוספים

      post-image

      לבחור שמאי רכב טוב

      איך בוחרים שמאי רכב? מדוע חשוב לבחור טוב שמאי רכב? ובעזרת אילו פרמטרים ניתן להגיע...

      המשך קריאה >
      post-image

      שמאי רכב מומלץ

      איך מוצאים שמאי רכב? מה הופך שמאי רכב למומלץ? האם ניתן לשכור את שירותיו של...

      המשך קריאה >
      post-image

      שמאי רכב עצמאי

      מיהו שמאי רכב עצמאי? מה תפקידו בתהליך הביטוח? וכיצד בוחרים אותו? לאחר שעוברים תאונת הדרכים וכאשר...

      המשך קריאה >
      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support