contact-us

ליצירת קשר

ליצירת קשר

    תביעה צד ג'

    כיצד מגישים תביעה לחברת הביטוח ומה היא צריכה לכלול? מה תפקידו של השמאי? ומדוע יש צורך בקבלת חוות דעת משמאי לפני שמגישים את התביעה לחברת הביטוח?

    בהיותנו הבעלים של רכב, אנו חשופים מדי יום ביומו לסכנות רבות ומגוונות ביניהן הסכנה לפגיעה ברכוש. כמובן שלא מכל הסכנות אנו יכולים להימנע אולם בעזרת הפעלת ביטוח אנו כן יכולים לקבל פיצוי הולם עבור הנזק שנגרם בהתאם לגבולות האחריות. כאשר מדובר בביטוח לרכב ישנם סוגים שונים של כיסויים ביניהם ביטוח צד ג'. ביטוח צד ג' מכסה את המבוטחים בו בגין פגיעה או נזקים לרכוש שנגרמו לצד שלישי על ידי הרכב המבוטח. הכיסוי הביטוחי שמציע ביטוח צד ג' משתנה מחברת ביטוח אחת לאחרת וכדי לממש אותו יש להגיש תביעה צד ג' לחברת הביטוח.

    לצור קשר: 050-523-4612

    אילו מסמכים יש לצרף לתביעה צד ג'?

    הגשת תביעה היא אינה עניין של מה בכך ולכן יש לצרף לכתב התביעה גם מסמכים נוספים ביניהם תצלומי נזק, צילום רישיון רכב, אישור משטרה, תצלום תעודת זהות של הנהג וכן חוות דעת של שמאי מוסמך. את חוות הדעת יש לבקש בטרם תיקון הרכב על מנת לאמוד את הנזקים שנגרמו כתוצאה מהתאונה ובכדי לקבל פיצוי אשר הולם את גודל הנזק ואת ירידת הערך כתוצאה מקיומו. כמו כן חוות דעת נוספת יש לקבל גם לאחר התיקון ולצרף אותה לתביעה, בליווי תמונות בצבע ופירוט אודות היקף הנזק ואומדנו. בנוסף יש לצרף לתביעה כל מסמך אחר אשר רלוונטי לה, כמו למשל עדויות, תיאור המקרה בכתב, חשבוניות המעידות על עלותו של תיקון הנזק שנגרם וכיוצא בכך.

    החשיבות של פנייה לשמאי פרטי

    בעזרת הגשת תביעת צד ג' רכב אשר היה מעורב בתאונה יזוכה במלוא הפיצוי, מה שיאפשר להחזיר אותו למצבו המקורי, עם כמה שפחות השתתפות עצמית. זאת בהנחה שהשמאי אשר מספק חוות דעת בנושא, מייצג את האינטרסים שלכם. על ידי פניה לקבלת חוות דעת משמאי פרטי יתאפשר לכם להבטיח כי לא יהיו קיימים ניגודי עניינים וכי הערכת הנזק שתתקבל תהיה נאמנה כמה שיותר למציאות, מה שישרת אתכם בעת הגשת תביעה.

    טרם הגשת תביעה לחברת הביטוח יש לפנות לשמאי רכב

    פניה לשמאי רכב טרם התיקון לשם קבלת הערכת נזק וקבלת אומדן על התיקון הצפוי היא שלב חיוני והכרחי אותו יש לבצע לפני הגשת תביעה. חמזה סלאמה מירכא הוא שמאי רכב פרטי אשר פועל כבר 25 שנים בתחום וחבר באיגוד השמאים. מלבד ייעוץ ומתן חוות דעת בעת הגשת תביעת צד ג' רכב אשר נגרם לו נזק יזכה ממנו להערכת שווי מקצועית ברמה הגבוהה ביותר.

    הזמנת שירותי שמאי רכב זו פעולה חשובה וחיונית במיוחד כאשר מגישים תביעה צד ג'. לפרטים נוספים או לתיאום פגישת ייעוץ אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום ולזכות לשירות זמין, אמין ואיכותי.

    לשיתוף פעולה תתקשרו ל: 050-523-4612

    ליצירת קשר

    ליצירת קשר

      נושאים נוספים

      post-image

      שמאי לבית משפט

      האם מומלץ להביא שמאי מטעמי לבית משפט? באילו תביעות מומלץ להיעזר בשמאי? מי בוחר...

      המשך קריאה >
      post-image

      למה דרוש שמאי רכב?

      מתי לפנות לשמאי רכב ולמה? מהם המקרים שבשבילם שווה להזמין את שירותיו של שמאי רכב ומדוע...

      המשך קריאה >
      post-image

      שמאי רכב לפני קנייה

      מתי יש להזמין שמאי רכב? אילו יתרונות יש להיעזרות בשמאי לפני קנייה? האם מומלץ...

      המשך קריאה >
      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support