contact-us

ליצירת קשר

ליצירת קשר

    שמאי רכב בנשר

    מהי חוות דעת נגדית של שמאי רכב? מתי תזדקקו לה? ומה הפרוצדורה הנדרשת על מנת ליישם זכות זו? תושבי נשר – עשינו עבורכם את העבודה וריכזנו את המידע החשוב עבורכם!

    ישנם מקרים רבים בהם אנשים זקוקים לשירות של חוות דעת נגדית מטעם שמאי רכב כמו למשל במקרה של תאונות דרכים אשר מובילות לנזק לרכב או לבעיות מכניות כאלו ואחרות. פעמים אחרות הצורך בשירותיו של שמאי עולה כתוצאה מקניית רכב חדש אשר לאחריה נתגלה כי לרכב ישנם פגמים וליקויים רבים. במקרים אלו עולה הצורך להגיש תביעה כספית בין אם לחברת הביטוח ובין אם לבית המשפט בגין הנזק או על מנת לדרוש מבעל הרכב הקודם שישלם את עלות התיקונים.

    להתייעץ עם שמאי רכב: 050-523-4612

    כאן שמאי רכב בנשר יצא לפעולה ותפקידיו שונים ומגוונים:

    • שמאי רכב יעריך את עלות התיקון של הרכב אשר נפגע בתאונה.
    • שמאי יקבע את ירידת הערך של הרכב כתוצאה ממעורבותו בתאונה.
    • שמאי ייתן חוות דעת מקצועית תוך שהוא מתמחה בנושאים טכניים שונים ומגוונים.
    • השמאי יכול לספק חוות דעת אודות ליקויים שהתגלו ברכבים ישנים וחדשים.

    יותר מכך שמאי יכול לספק חוות דעת נגדית לחוות דעת של השמאי מטעם הצד השני ואף באפשרותו לחקור ולגלות מי מן הצדדים היה אשם לשם קביעת החבות לפיצויים.

    חוות דעת נגדית – למה הכוונה בעצם?

    והרי דוגמה: לא פעם כאשר מגישים תביעה לפיצוי כספי לאחר מעורבות בתאונה, חברת הביטוח תפנה אתכם אל עבר שמאי אשר עובד מטעמה. כאשר אינכם מרוצים מהערכה שהנ"ל נתן באפשרותכם לבקש חוות דעת נגדית משמאי רכב מטעמכם. במידה וחברת הביטוח לא תקבל את חוות הדעת הנגדית, סביר כי הנושא ידון בבית המשפט ויהיה נתון להכרעתו בנושא. כמובן שחוות דעת נגדית תהיה רלוונטית גם במקרים שהוגשה תביעה כנגדכם על ליקויים שנתגלו ברכב חדש וכן הלאה.

    מה היתרונות של שמאי רכב הפועל בנשר עבור לקוחות מהאזור?

    שמאי רכב בנשר לצורך העניין יוכל לספק לכם חוות דעת מקצועית וכן חוות דעת נגדית כאשר יתרונו בכך שמציע את שירותיו בזמינות מקסימלית עבורכם. כמו כן יש לו קשרים עם גורמים שונים באזור ולכן יכול לספק חוות דעת כמה שיותר אמינה, מהירה, מדויקת ומקצועית. יש לציין כי חוות דעת מטעם מומחה נחשבת כעדות לכל עניין ודבר ולכן עליה לעמוד בכללים ובדרישות החוק. על השמאי אותו בוחרים להיות בעל ניסיון וכן לגלות בקיאות מרבית בנושא המומחיות שלו. שמאי רכב אשר פועל זמן רב בתחום ולו ניסיון עשיר יוכל לשמש כמומחה וככתובת מקצועית, ידע לשים דגש על כל הפרטים הקטנים וכיוצא בכך.

    צור קשר: 050-523-4612

    עבור חמזה סלאמה שמאות רכב היא מומחיות

    חמזה סלאמה עובד כבר מעל 25 שנים בתחום שמאות הרכב ומציע שירותי שמאי רכב בנשר וכן באזורים נוספים בצפון. חמזה סלאמה הוא איש מקצוע מיומן ומומחה, לו המוני לקוחות מרוצים ושמו הולך לפניו בתחום. קשריו הענפים עם גורמים שונים במשטרה ובחברות הביטוח מסייעים לו לעשות את עבודתו טוב יותר ואף להילחם עבורכם ביתר קלות. כמו כן העובדה שפעיל 7 ימים בשבוע הופכת אותו לכמה שיותר זמין.

    לפרטים נוספים או להזמנת שמאי רכב בנשר צרו קשר עוד היום וקבלו הצעת מחיר!

    ליצירת קשר

    ליצירת קשר

      נושאים נוספים

      שמאי פרטי

      הרכב שלכם היה מעורב בתאונת דרכים וספג נזק לא פשוט? אתם בטוחים שמגיע לכם פיצוי...

      המשך קריאה >
      post-image

      בחירת שמאי לפי החוק

      מי הוא שמאי ? מהו תפקידו על פי החוק? מה הזכויות שלכם כאשר אתם בוחרים באיש...

      המשך קריאה >
      post-image

      שמאות – סקירה בקצרה

      מה היא שמאות? מה עושה בדיוק שמאי רכב? אילו הסמכות צריכות להיות לשמאי רכב? ...

      המשך קריאה >
      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support