contact-us

ליצירת קשר

ליצירת קשר

    שמאי רכב זול במחיר טוב

    • איך מוצאים שמאי רכב זול?
    • כמה יעלו שירותיו של שמאי ומי משלם עליהם?
    • והאם המחיר הוא בכלל פרמטר אותו יש לשקול בעת בחירת שמאי רכב?

    רבים האנשים אשר זקוקים לשירותיו של שמאי, בין אם לאחר תאונת דרכים ובין אם כאשר רוצים לקבל חוות דעת מקצועית או לגלות ליקויים ברכב חדש או קיים. ישנם פרמטרים רבים אותם יש לשקול כאשר בוחרים שמאי רכב, אולם אי אפשר להתעלם מן העובדה כי אחד המשתנים אשר משפיעים יותר על דעת הקהל הוא המחיר של השירותים. איפה ואיך מוצאים שמאי רכב זול והאם בכלל כדאי שזה יהיה השיקול?

    צרו קשר: 050-523-4612

    הכי חשוב: לבחור שמאי רכב במחיר טוב, האומנם?

    נכון מעורבות בתאונת דרכים יכולה להיות ממש מעיקה. גם בהנחה שאין פגיעה גופנית או נפשית, רוב התאונות כוללות היבט כלכלי נרחב: רבים המקרים בהם הרכב סופג פגיעה ויש לתקן אותו במוסך. אל התיקון נלוות עלויות רבות, שלא לדבר על כך שכתוצאה מהפגיעה ערכו של הרכב גם ירד משמעותית, שגם זוהי נקודה שיש לקחת בחשבון. לכן רבים האנשים אשר מחפשים את שירותיו של שמאי רכב על מנת להפעיל את הביטוח של הרכב ולקבל פיצויים אשר יקטינו את ההוצאה הסופית. כאמור, ישנם שיקולים רבים לבחירת שמאי רכב כאשר מחיר שירותיו מהווה שיקול מרכזי: אין זה מפתיע כי רוב האנשים יעדיפו לבחור שמאי רכב זול ובד בבד ליהנות משירותים כמה שיותר מקצועיים. אך האם זה אכן אפשרי?

    הנה לכם נקודה למחשבה

    כשם שלא הייתם נותנים לרופא לא מיומן לנתח אתכם רק בשל מחיריו הזולים כך לא מומלץ לבחור שמאי רכב זול, רק בגלל שמתייחסים לסוגיית המחיר. מלבד המחירים של השירות לזכותו של שמאי רכב צריכים לעמוד ערכים נוספים אשר ישפיעו על ההחלטה הסופית ביניהם: מקצועיות, שנות וותק, חברות באיגוד השמאים, הכשרה, זמינות וכן עוד שלל ערכים אשר מציעים לכם את כל התמורה ואף מעבר לה עבור התשלום שלכם. ובכלל יש לקחת בחשבון כי לעיתים מה שעולה בזול היום עלול לעלות ביוקר בעתיד.

    במקרה של תאונה התשלום לשמאי מוטל על חברת הביטוח

    לאחר מעורבות בתאונת דרכים חברת הביטוח מספקת רשימה של שמאים על מנת שיעריכו את גובה הנזק ואת עלות התיקון לשם מתן פיצויים. ולמרות זאת ישנם אנשים אשר מעדיפים להזמין שמאי רכב פרטי מטעמם ובצדק, זאת כדי למנוע את קיומו של ניגוד אינטרסים. הלא סביר כי שמאי שעובד בשיתוף עם חברת הביטוח יעדיף את האינטרסים שלה ולא תמיד יראה את אלו שלכם. לעומת זאת שמאי שעובד מטעמכם ידאג לשמור על האינטרסים שלכם וישים דגש רב על בחינת הרכב עד לרמת הפרט הקטן ביותר. ברוב המקרים על שירותיו של שמאי רכב זול ופרטי תקבלו החזר מחברת הביטוח, אולם מומלץ כי תוודאו זאת מול חברת הביטוח שלכם.

    צרו קשר: 050-523-4612

    ליצירת קשר

    ליצירת קשר

      נושאים נוספים

      post-image

      שמאי רכב בחיפה

      אם הרכב שלכם ספג מכה קשה או שהייתם מעורבים בתאונת דרכים, אין ספק שצריך לתקן...

      המשך קריאה >
      post-image

      שמאות רכב?

      שמאות רכב הוא ענף מאוד מאוד גדול, מגוון ליותר מדבר אחד , כי השמאות תלויה...

      המשך קריאה >
      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support