contact-us

ליצירת קשר

ליצירת קשר

    שמאות רכב?

    שמאות רכב הוא ענף מאוד מאוד גדול, מגוון ליותר מדבר אחד , כי השמאות תלויה ביותר מדברים לדוגמה , קודם זמן שנעשתה (לפני תאונה או אחרי) , ולמה ( בשביל קנייה ומכירה או בגלל משו אחר) , ומה המתרה של בעל האוטו .

    היום האדם שתנה , אפילו העולם לא רק האדם , כל בן אדם כשור ברכבו  , אם הוא רוצה או לא זה חובה  , בעבר היו מגבלים במרחקים , אבל היום אנחנו יכולים לנסוע ממדינה למדינה אחרת , ולחתוך כמה ק"מ כל את זה תוך שעה אחת , ולא מוגבל לשום דבר , לפעמים רואים חניה של בית מסוים ורואים שלושה ארבעה אפילו חמישה רכבים לאותו בית , זה אומר דבר אחד שכמה הצורך או כמה מנצלים את הרכב שלנו , מאז ותמיד ענף הרכב גודל וגודל , במגביל לזה שמאות רכב הולכת עם זה וגם מתרחקת ומגיעה לגבולות מאוד מאוד רחוקות , וכמו התרגלנו להשתמש האוטו יותר כמעת כל יום ושעה אפילו , ומצד אחר עושים תאונות ונזקים יותר וקונים ומכרים , והינה רק נכנסת שמאות רכב לתמונה שלנו .

    מתי צורכים שמאות רכב?

    1. בתאונות:

    כמובן יש לכם ביטוח ואז אתם לא רוצים לשלם אבל גם חברת הביטוח לא רוצה שתשלם , היא אומרת אוקי עשיתם תאונה אני שולחת שמאי שלי בגלל לגווע מה נדרש הגלל לתקין , אז בא שמאי חברת הבטוח ועושה לך שמאות , אבל לא חושב לך ירידת הערך ( אפילו אם תיקנתם את הרכב לגמרי עדין נחשב בכות ממחירו המקורי ) ונותן שעות עבודה שלא הגיוניות שאף מוסך לא יכול לעבוד בדרישות שלו , ובמקום חלקים מקוריות נותן חלקים משומשים , ובסוף המתרה היחידה שלו להקטין גודל הנזק האמתי , ולכן עדיף לגווע עם שמאי רכב פרטי מראש.

    2. העברת בעלות:

    לא חייב לעשות שמאות בגלל העברת בעלות אבל עדיף לדאוג לזה , כי בשוק הרכב יש הרבה גנבים שמוכרים לכם רכב בסוף הגיל שלו , או היה לו בהיסטוריה משו רע והסתירו אותו כמו תאונה , ירידה מכביש ואז חזר , היה השכרה ואז מחליפים את הנתונים ברישיון שלו לפעמים גנוב , במקום לעשות כואב ראש רציני מבאים שמאי רכב פרטי לעשות שמאות כללית להרכב שקונים והוא מכריע כמה הרכב שווה באמת בשוק .

    הסכמה כללית:

    שמאות רכב מקצוע שנדרש ברבה מצבים , תדאיגו למי שעושה לכת את השמאות ואם יש לו ידע ו וותק כי למה לבזבז הרבה כסף וזמן ולהפסיד בסוף , כל עוד יש לכם שמאי רכב מוסמך עושה לכם שמאות רכב אז מצב שלכם בסדר, כל עוד יש לכם שמאי רכב מוסמך עושה לכם דוח שמאות רכב  אז מצב שלכם בסדר . ותדאגו ששמאי הרכב שלכם יעשה את השמאות לטובתכם אך ורק , אפילו אם יעלה קצת כסף שמאות רכב עדין חשובה מאוד, במקום ללכת לבית משפט ולהסתבך תעשו דוח שמאות רכב  ותחסכו הרבה בהקדם.

    ליצירת קשר

    ליצירת קשר

      נושאים נוספים

      post-image

      שמאי רכב בחיפה

      אם הרכב שלכם ספג מכה קשה או שהייתם מעורבים בתאונת דרכים, אין ספק שצריך לתקן...

      המשך קריאה >
      post-image

      שמאי רכב זול במחיר טוב

      איך מוצאים שמאי רכב זול? כמה יעלו שירותיו של שמאי ומי משלם עליהם? והאם...

      המשך קריאה >
      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support