contact-us

ליצירת קשר

ליצירת קשר

    שמאי פרטי להערכת שווי הרכב

    • מהו שמאי רכב פרטי ומתי ככל הנראה תזדקקו לו?
    • מדוע ישנם מקרים בהם השימוש בו ממש דחוף לכם כבעלי הרכב?
    • באלו מקרים השמאי משרת בעלי אינטרסים מנוגדים ומסייע להעריך את הרכב לטובת שניהם?

    שמאי הנו מקצוע בעל אמות מידה אקדמיות שתכליתו היא הערכת השווי של סוגי רכב מסוימים. בדרך כלל, כאשר האזרח הפרטי נאלץ לפגוש בשמאי, זה יקרה כאשר משהו רע קרה לרכוש שלו והוא מעוניין לקבל חוות דעת מלומדת ורשמית על השווי החדש, שצפוי מטבע הדברים להיות מופחת ממה שהיה. דוגמאות: תאונת דרכים עם הרכב או עם האופנוע בהם כלי התחבורה שלנו נפגע, ואפילו כלי עבודה מכניים ללא חיבור לחשמל שהתבלו והם מצריכים הערכה מחדש לפני מכירה.

    תכלית השירות: חוסר הסכמה בין המוכר לבין הקונה על שווי המוצר

    יכולות להיות שתי סיטואציות בהן תזמינו שמאי : אתם מבקשים למכור את הרכב שלכם, תוך שמסרתם לגביו את כל המידע הרלוונטי לטוב ולרע: השבחות, ומנגד תאונות ונזקי עבר. כמוכרים, אתם תבקשו לטעון שהשבחת המוצר עולה על הנזק שנגרם לו. הקונים שלכם יבקשו לטעון את ההיפך: אם הנזק נגרם מפעולה X ו – Y – משמע שלא יכול להיות שההשבחה תרמה תרומה כפי שאתם טוענים. לכן הרכב שווה פחות. מתעוררת מחלוקת, ואז פונים לאיש מקצוע כמו שמאי רכב פרטי שיסייע להעריך את הרכב באופן אובייקטיבי.

    לצור קשר: 050-523-4612

    סוגי מוצרים המעוררים מחלוקת במעמד מכירתם לעתים קרובות

    • כלי רכב 4 גלגליים למכירה, או חלקים מהם.
    • כלי רכב דו גלגליים למכירה, או חלקים מהם.

    שמאי פרטי המתמחה בסוגי המוצרים הללו הוא ללא ספק השמאי הכי עובד בישראל כיום. שמאות מקרקעין, למשל, נפוצה מעט פחות. ממה זה נובע? משום שבעלות על מוצרים דנן הרבה יותר נפוצה בישראל מבעלות על מקרקעין, ובשל מחירי הדיור יש יותר פוטנציאל שאדם יבקש לקנות אותם מאשר שהוא יחתור לקניית בית. לכן, רוב הסיכויים שאתם תצטרכו שירות של שמאי יקרו במעמד מכירה או קנייה של רכב זה.

    המכונית  שלכם נפגעה קשות? אל תיכנסו לפניקה: הזמינו שמאי רכב פרטי ואולי תופתעו!

    לא כל פגיעה קשה היא בהכרח טוטלוס , וישנן פגיעות שנראות איום ונורא מבחינה חיצונית אך תתפלאו, ניתן עוד להשתמש במוצרים הללו. שמאי מחויב אך ורק לידע אקדמי טהור, ובשום אופן אסור לא לבחון את המכונית לפי איך שהוא נראה, במיוחד לא כשהוא בוחן כלי עבודה פונקציונליים כמו כלי תעבורה וחקלאות. לכן, פשוט הניחו את המוצר שלכם בצד, הזמינו שמאי שיעריך את השווי שלו ויצביע על נקודות החזקה של הרכב עליהן תוכלו לעמוד על המקח כאשר תחליטו למכור. נכון, ישנם מוצרים שמראה העיניים לא מטעה לגביהם, והם אכן יהיו טוטלוס, אך לא בכל המקרים הללו.

    סלאמה חזמה – שמאי רכב פרטי לתחום כלי התחבורה – בשבילכם באהבה!

    סלאמה חזמה הנו בוקר הטכניון, ועוסק בתפקידו כשמאי פרטי במשך 25 שנים. משרדו ממוקם בכפר יאסיף. ממרום גילו, בן 54, שמאי זה כבר בחן סוגים לא מעטים של מוצרים לטוב ולרע, וסיפק מידע אמין לגבי שווים הראלי. אכן, רוב המכירות והקניות שנעשו בהתערבותו – נעשו גם על פי עצתו: ביצוע המכירה במחיר המוערך, או ביטולה והכרזה על המוצר כטוטלוס.

    זקוקים לשירות של שמאי רכב פרטי? סלאמה חמזה לשירותכם: צרו קשר!

    ליצירת קשר

    ליצירת קשר

      נושאים נוספים

      שמאי פרטי

      הרכב שלכם היה מעורב בתאונת דרכים וספג נזק לא פשוט? אתם בטוחים שמגיע לכם פיצוי...

      המשך קריאה >
      post-image

      בחירת שמאי לפי החוק

      מי הוא שמאי ? מהו תפקידו על פי החוק? מה הזכויות שלכם כאשר אתם בוחרים באיש...

      המשך קריאה >
      post-image

      שמאות – סקירה בקצרה

      מה היא שמאות? מה עושה בדיוק שמאי רכב? אילו הסמכות צריכות להיות לשמאי רכב? ...

      המשך קריאה >
      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support