contact-us

ליצירת קשר

ליצירת קשר

    שומה – הערכת שווי הרכב שלכם על ידי שמאי מוסמך

    • מהי שומה ומדוע לא אחת תצטרכו להיעזר בה?
    • מה עושים כאשר הרכב נפגע ?

    מה שבטוח – לא נכנסים ללחץ, ושומרים על קור רוח. יש לכם סיבה מצוינת לעשות כן, כי אלו מוצרי עבודה ולא מוצרי טיפוח. שמאי מוסמך יבצע שומה לרכושכם ובכך יעריך את שוויו הכספי על בסיס יכולתו לתת עבודה. מניסיוננו – אתם עשויים להיות מאוד מאוד מופתעים גם כשהרכוש נראה רע מאד!

    תתקשרו: 050-523-4612

    בניגוד למה שאתם חושבים, לא כל תאונת דרכים ולא כל בולדר או סלע ענק שהרס לכם את הרכב הם סיבה לוותר עליהם. מניסיוננו, גם לנהגים יש עגמות נפש שאנו לא מאחלים לאף אחד. הם רואים את הרכב שלהם כולו חלוד ושרוף, וצר עליהם עולמם. יחד עם זאת, לא אתם ולא החברים שלכם מוסמכים להגיד כמה המוצר שווה, והאם צריך או לא צריך להשליך אותו. מי שמוסמך לעשות כן הוא אך ורק איש שומה מקצועי, הלא הוא שמאי רכב .הוא גם יוכל לומר לכם אלו עבודות בדיוק המכונית עוד יכול לתת, אם בכלל.

    כשאתם מעוניינים למכור רכב שנפגע – קודם תזמינו שומה

    בין אם מדובר בפגיעה קלה שלא רואים ובין אם זו פגיעה שנדמה לכם שהיא טוטלוס ,קודם תזמינו שמאי. השמאי יבחן את המוצר לטוב ולרע, יסיק מהן הפעולות שניתן לעשות עמו ועל פי היקש זה – יסיק לגבי השווי הראלי של המוצר ויכין שומה. כך, אתם לא תדעו רק כמה שווה המוצר אלא מה הוא בדיוק מסוגל לעשות, מה שיאפשר לכם למקד את המכירה בפני קהל לקוחות שאכן זקוק לזה. לא אחת, שומה נעשית גם בנוכחות הקונה.

    אתם כמוכרים מזמינים שומה בנוכחות הקונה: מתי זה קורה

    מקרה זה עשוי לקרות בעיקר בתחום הרכבים או האופנועים. תחום זה מעורר המון מחלוקת בין הפרטים השונים בציבור הישראלי. לא אחת הורים מעדיפים שהילד יקנה רכב חדש מאשר שיסתבך עם סוחר ממולח, ולהיפך: הסוחר, שבסך הכל כוונותיו טובות – נתקל בזוג הורים קשוחים מאד לילד שמעלים דרישות לא הגיוניות לגבי הירידה במחיר. במקרה כזה מזמינים שמאי שיעריך את המוצר באופן אובייקטיבי. השמאי משתמש בהערכת שומה אקדמית ומוחלטת בה הוא קובע מהם יתרונות הרכב, מהם חסרונות הרכב, מנכה חסרונות מיתרונות ומספק שווי כספי למוצר.

    המראה החיצוני של המוצר לא משפיע על השומה, אך כן קובע את התנהלותכם

    לצור קשר: 050-523-4612

    כאשר מדובר במכירה של מוצר כמו רכב יד שניה, מדובר על אמון בין שני אנשים פרטיים: המוכר והקונה. הקונה כמובן יזדעזע לראות מוצר שנראה רע. זו תגובה אנושית טבעית לגמרי. יחד עם זאת, הטעויות הגדולות קוראות דווקא כשהמוצר נראה טוב והכשלים מסווים היטב. היות וזוהי המציאות, כאשר המוצר שלכם נראה רע ואתם סבורים שהוא טוטלוס, תזמינו את השמאי באופן פרטי, שיערוך שומה למוצר לפני המכירה. כך תוכלו ללמוד באמת מה שווה הרכב שלכם ולהתנהל בחוכמה בהמשך.

    סלמאן חמזה – הערכת שווי כספי למוצרים באמצעות שומה

    סלמאן חמזה הנו יוצא הטכניון, ובעל ניסיון של 25 שנים בהערכות רכוש. הוא פועל בכפר יאסיף ומציע את שירותיו לכל סוגי הרכבים, האופנועים .השירות ניתן עם המון אהבה ורצון לעזור גם למוכר וגם לקונה.

    להערכת שומה או לטיפול בנושאי שומה – צרו קשר עם סלאמה חמזה בדף הבא!

    ליצירת קשר

    ליצירת קשר

      נושאים נוספים

      post-image

      חוות דעת וייעוץ שמאי

      באילו מקרים מומלץ לקבל חוות דעת משמאי? מדוע חוות דעתו חשובה? וכיצד היא יכולה לסייע...

      המשך קריאה >
      post-image

      לבחור שמאי רכב טוב

      איך בוחרים שמאי רכב? מדוע חשוב לבחור טוב שמאי רכב? ובעזרת אילו פרמטרים ניתן להגיע...

      המשך קריאה >
      post-image

      שמאי רכב מומלץ

      איך מוצאים שמאי רכב? מה הופך שמאי רכב למומלץ? האם ניתן לשכור את שירותיו של...

      המשך קריאה >
      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support