contact-us

ליצירת קשר

ליצירת קשר

    מה זה שמאי רכב?

    שמאי רכב מה זה ומתי נזדקק לשירותיו? מהו שמאי מכריע?

    כאשר רכב מעורב באירוע תאונתי ונגרם לו נזק, או לחלופין כאשר רוכשים רכב חדש ורוצים לגלות האם קיימים בו ליקויים, יש לקבל חוות דעת של מומחה על מנת שיעריך את הנזק, את עלותו ואת ירידתו המסחרית של ערך הרכב כתוצאה מהנזקים שקיימים בו. רבים אינם יודעים זאת אולם לחוות דעתו של מומחה רכב יש משקל רב ולכן רצוי וכדאי להשקיע מחשבה בבחירתו. מי הוא אותו בעל מקצוע אליו יש לפנות ומה תפקידו בהליכים השונים? לפניכם כל הפרטים.

    תתקשר עכשיו: 050-523-4612

    שמאי רכב מה זה בכלל?

    ישנם מקרים בהם יש לפנות לאיש מקצוע אשר יעריך את הנזק שנגרם לרכב או שיעריך האם קיימים ליקויים. המומחה ולו הסמכה המתאימה לסייע לכם בתהליך הוא שמאי רכב. שמאי רכב יהיה הכתובת אליה יש לפנות לאחר אירוע תאונתי על מנת לקבוע את עלותו של התיקון ואת ירידת הערך של הרכב לאחר התאונה. לאחר שיגיע לבדוק את הרכב הוא יסכם את מסקנותיו לכדי דוח מפורט אותו יגיש לחברת הביטוח. בהתאם למסקנות אלו ובהנחה שחברת הביטוח קיבלה את מסקנותיו יקבע גובה הפיצוי שישולם.

    באילו עוד מקרים שמאי רכב יכנס לפעולה?

    מלבד לאחר תאונה, תפקידו של שמאי רכב גם לאתר ליקויים ברכבים, לספק חוות דעת מומחה וחוות דעת נגדית, לבדוק ליקויים בעבודת המוסך בעת התיקון וכן הלאה. לכן לאלו מכם אשר שואלים שמאי רכב מה זה ? אנו ממליצים לשאול גם שמאי רכב מי זה? היות ובחירתו של השמאי הנכון יכולה להכריע אם גובה הפיצוי שתקבלו. לכן מומלץ לבחור בשמאי פרטי אשר עובד באופן עצמאי ואינו כפוף להסכמים את תכתיבים.

    צור קשר: 050-523-4612

    מהן הזכויות שלי מול חברת הביטוח?

    לא פעם אנשים רבים אינם מודעים לזכויות שלהם ולכן בוחרים שמאי מתוך רשימה שחברת הביטוח מספקת להם, זאת מתוך המחשבה שיהיה זה הליך פשוט ונוח יותר או שכך חברת הביטוח לא תעמיד מכשולים. כמו כן הם אינם יודעים שבאפשרותם לבחור שמאי פרטי ולהגיש את חוות דעתו לחברת הביטוח וגם אם כן יודעים, חוששים שמא היא לא תקבל חוות דעת זו. לידיעתכם כאשר חוות הדעת נעשית באופן מקצועי ומנומק, רבים הסיכויים שחברת הביטוח תאשר את המלצתו של השמאי וגם אם לא, באפשרותכם לערער על החלטה זו.

    מה קורה אם בחרתי שמאי ואינו מסכים עם המלצתו?

    במידה ובחרתם שמאי ואינכם מסכימים עם המלצתו לרשותכם מנגנון אשר נקרא שמאי מכריע. מנגנון זה מיועד עבור מקרים בהם מתעוררת מחלוקת על גובה השומה. מנגנון זה קיים כבר כמה שנים ונקבע על ידי המפקח על הביטוח. כמובן שבאפשרותכם לפנות גם לבית המשפט, אולם יש לקחת בחשבון שיהיה מדובר בהליך ארוך, יקר ולא פעם גם מסובך יותר.

    " שמאי רכב מה זה " ? היא שאלה לגיטימית עבור אנשים אשר חווים מקרים כמו אירוע תאונתי בפעם הראשונה. אם אתם זקוקים לשמאי אמין ומקצועי הגעתם למקום הנכון, לחמזה סלאמה 25 שנות ניסיון, קשרים בענף וידע רב בתחום.

    לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום וקבלו ייעוץ ללא עלות מאת שמאי רכב מוסמך – שישמח להעניק לכם שירות מן המעלה הראשונה!

    ליצירת קשר

    ליצירת קשר

      נושאים נוספים

      שמאי פרטי

      הרכב שלכם היה מעורב בתאונת דרכים וספג נזק לא פשוט? אתם בטוחים שמגיע לכם פיצוי...

      המשך קריאה >
      post-image

      בחירת שמאי לפי החוק

      מי הוא שמאי ? מהו תפקידו על פי החוק? מה הזכויות שלכם כאשר אתם בוחרים באיש...

      המשך קריאה >
      post-image

      שמאות – סקירה בקצרה

      מה היא שמאות? מה עושה בדיוק שמאי רכב? אילו הסמכות צריכות להיות לשמאי רכב? ...

      המשך קריאה >
      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support