contact-us

ליצירת קשר

ליצירת קשר

    דו"ח שמאי רכב

    • מה היא העלות של דוח שמאי רכב?
    • מי מזמין ומשלם לשמאי הרכב?
    • היכן יש להגיש דוח של שמאי רכב?
    • כיצד מומלץ לבחור שמאי רכב?

    ריכזנו עבורכם מגוון קריטריונים שכדאי להכיר טרם הפנייה לאיש מקצוע.

    שמאי רכב הינו אדם אשר הוסמך על ידי מוסד לימודי מכובד ועל פי הדרישות של משרד התחבורה ואיגוד השמאים של ישראל. הדוחות אותם מספק השמאי קבילים בבתי המשפט השונים והם יקבעו את הסכומים שחברות הביטוח ישלמו לאחר תאונות. אף על פי שחברות הביטוח השונות עובדות עם שמאיים מטעמן, מומלץ מאוד לבחור בעצמך את השמאי בכדי לוודא שכל מה שמגיע לך יגיע אלייך. בין אם השמאי נבחר על ידך או לא, חשוב מאוד לבקש העתק של הדוח ולבחון בדיוק כיצד הגיע השמאי להערכה אליה הגיע, אין בושה בלשאול אדם כיצד הגיע לסכום אשר משפיע עלייך בצורה ישירה.

    מתי יש להיעזר בדוח של שמאי רכב?

    דוח שמאי רכב הינו מסמך בעל תוקף חוקי אשר קובע את השווי הכספי של הרכב, מצבו והליקויים אשר קיימים בו. למעשה, הדוח מספק תמונת מצב מקצועית ואמינה על מצב הרכב והדבר יכול להיות מועיל ביותר במגוון מקרים. באופן כללי מומלץ להיעזר בדוח של שמאי רכב בעת התעסקות עם חברות הביטוח ולפני העברת בעלות על רכב. תמונת מצב מציאותית של הרכב יכולה למנוע ממך לעשות טעויות לפני רכישה ולתת תחושת ביטחון אצל אלו המעוניינים לרכוש רכב ממך.

    מעבר לתום לב וגילוי נאות של מצב הרכב, דוח מאת שמאי רכב לפני מכירה יכול להגן עלייך מפני תביעות עתידיות או דרישות של בעלי הרכב החדשים. הדוח מראה בדיוק את המצב בו העברת את הרכב ומעבר לכך, הוא מראה שהקונה ידע בדיוק על מה הוא משלם.

    ליצור קשר: 050-523-4612

    מה היא העלות של דוח משמאי רכב?

    מכיוון ובכל דוח על שמאי הרכב להשקיע משאבים שונים, המחיר יכול להשתנות בין דוח לדוח ולעיתים גם בין שמאי לשמאי. ללא קשר לעלות, חשוב מאוד לוודא כי השמאי הינו מוסמך, מקצועי ובעל ניסיון בכדי לאשר כי הדוח יהיה נכון ותקף. הדרך הטובה ביותר לקבל הערכת מחיר לדוח שמאי מקצועי היא ליצור קשר טלפוני, להסביר את המצב שלך ולשמוע כיצד אנו יכולים לסייע לך.

    מי משלם לשמאי על דוח מצב הרכב?

    דוח של שמאי רכב אשר נעשה על ידך באופן פרטי ישולם כמובן על ידך, בין אם אתה המוכר או הרוכש, מזמין הדוח אמור לשאת בהוצאות שלו. לאחר שזה נאמר, במקרים רבים המוכר והרוכש הפוטנציאלי מתחלקים בהוצאות על הדוח מכיוון והדבר מועיל לשניהם. כאשר הצורך לדוח מאת שמאי רכב עולה מתוך תאונה, חברת הביטוח מחויבת לשלם לשמאי הרכב על הדוח, עד לסכום סביר כמובן. חשוב להבין שלמרות שחברת הביטוח משלמת על הדוח, הבחירה מי יכין את הדוח היא לחלוטין שלך ולא מומלץ לוותר עלייה. דוח של שמאי רכב ישפיע באופן ישיר על הסכום בו תפצה אותך חברת הביטוח.

    דוח שמאי רכב מקצועי

    סלאמה חמזה הינו שמאי רכב אשר למד בטכניון ומאחוריו מעל לעשרים וחמש שנים של ניסיון, קשרים וידע בתחום השמאות והרכב. אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר ולקבל דוח שמאי מקצועי, שקוף, אמין והוגן.

    ליצור קשר: 050-523-4612

    דו"ח שמאי

    רכב שהיה מעורב בתאונת דרכים הוא רכב שאוטומטית הערך שלו יורד. אפשר גם להבין מדוע, שכן צריך לבצע בו תיקונים ולא תמיד ניתן יהיה להחזיר אותו לקדמותו. לכן ברור מדוע במקרים כאלה צריך לפנות אל שמאי מומחה שיוכל להכין עבורכם דו"ח שמאי רכב. העניין הוא שמישהו צריך לשלם על הנזק שנגרם לרכב. לצורך כך, יש לפנות אל חברת הביטוח, אך רצוי להגיע עם דו"ח שמאי רכב פרטי. בצורה כזאת חברת הביטוח תבין שאתם יודעים היטב מה אתם עושים. זה ברור ששמאי פרטי יעשה עבודה הרבה יותר אובייקטיבית לעומת הדו"ח שיוכל להכין שמאי שעובד מטעם חברת הביטוח. מחפשים מישהו שאפשר לסמוך עליו בתחום הזה? צרו קשר עוד היום עם שמאי כמו חמזה סלאמה ותראו שתוכלו לישון בשקט.

    החשיבות של דו"ח שמאי רכב

    יש כמה סיבות שבגללן אי אפשר לוותר על דו"ח שמאי רכב. ראשית, דוח כזה כולל פירוט מקיף לגבי הרכב. למשל, איזה נזק נגרם לו, מה הערכת עלות התיקון והאם ישנה ירידת ערך לרכב. שנית, דו"ח שמאי רכב חשוב לנו כשאנחנו פונים אל חברת הביטוח. אנחנו יכולים להראות לחברת הביטוח שכבר יש לנו דו"ח מפורט עם כל הנתונים שצריך, ופעמים רבות היא תקבל את הדו"ח. בהתאם לכך, תוכלו לקבל את הפיצוי המגיע לכם, כך שברור מדוע לא מדובר על משהו שאפשר לוותר עליו.

    איך תבחרו בקלות את השמאי הנכון לכם?

    לבחור שמאי שיוכל להכין לכם דו"ח שמאי רכב מפורט זה לא קל. הסיבה לכך היא שלא חסרים שמאיי רכב במדינת ישראל, אשר בה יש כל כך הרבה רכבים על הכביש. עם זאת, זה ברור שלא כל שמאי יוכל לכתוב עבורכם דו"ח מפורט ומקצועי כפי שאתם מצפים. במקרה של חמזה סלאמה, אתם תראו שלא תצטערו. הוא מביא איתו מעל 30 שנות ניסיון, הסמכה מאיגוד השמאים והרבה לקוחות שכבר נעזרו בשירותיו בעבר ויצאו מרוצים ביותר. רוצים לקבל מחמזה ייעוץ טלפוני כבר ברגעים אלו ממש? התקשרו למספר: 050-523-4612 ותוכלו להתרשם בעצמכם מהמקצועיות ומהניסיון שהוא מביא איתו.

     

     

    ליצירת קשר

    ליצירת קשר

      נושאים נוספים

      post-image

      שמאי לבית משפט

      האם מומלץ להביא שמאי מטעמי לבית משפט? באילו תביעות מומלץ להיעזר בשמאי? מי בוחר...

      המשך קריאה >
      post-image

      למה דרוש שמאי רכב?

      מתי לפנות לשמאי רכב ולמה? מהם המקרים שבשבילם שווה להזמין את שירותיו של שמאי רכב ומדוע...

      המשך קריאה >
      post-image

      שמאי רכב לפני קנייה

      מתי יש להזמין שמאי רכב? אילו יתרונות יש להיעזרות בשמאי לפני קנייה? האם מומלץ...

      המשך קריאה >
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support